Dag 8 - Bali

Vi våknet opp og ble servert en helt fantastisk frokost. Rolig morgen uten stress, vi pakket sammen sekkene våre og sjekket ut av hotellet. Sekkene fikk stå i resepsjonen, mens vi syklet til en av de fineste stedene på stranden for å plukke skjell. Jeg tror jeg samler på skjell og ting fra stranden over hele verden, enten om det er skjell eller steiner.

Båten tilbake til Bali gikk klokken to, og turen tilbake var mye lenger fordi vi kjørte innom mange anrde øyer og plukket opp fler så båten var helt full. Vell fremme på land og veldig sultene, ble vi mast hull i hode av shuttlebussjåfører. Jeg holdt på å gå av skaftet og de lot oss absolutt ikke få noe som helst fred. Da vi endelig fikk de to sekundene vi trengte for å få orden på alt og satte oss inn i en av minibussene, så var det bare oss i den bussen.. Det var egentlig litt skummelt for han kjørte helt andre veier enn det Sam hadde kjørt oss tidligere. Jeg var så skeptisk at jeg satt med telefonen min klar til å ringe Sam tilfelle det skulle skje noe. Det gjorde det heldigvis ikke, og det føltes litt som å komme hjem da vi endelig var i villaen igjen.

Vi tok en kjapp dusj og skiftet, før vi dro ut på en fin resturant, i og med at det var siste kvelden vår. Veldig god mat som alle andre steder vi hadde spist den siste uken. Tilbake i villaen sluttet knappen på doen å virke, så midt på natten ble vi flyttet inn i en annen villa. Alt i alt en fin dag, med litt spenning og paradis.