Dag 4 - Bali

Dette ble vår oppdagelses- og kulturdag, Vi startet med all mulig type kunst, alt fra smykkelaging til malerier. Videre dro vi til et av Balis eldste hindutempl, fy søren så fint det var der.

Før vi visste ordet av det var vi på kaffeplantasje og lærte masse om hvordan kaffe, kakao og te blir laget. Etter omvisning ble vi servert all verdens type kaffe, kokkoskaffe, vaniljekaffe, ingefærkaffe, ingefærte, kakao osv. til denne utsikten.

Klokken nærmet seg lunsjtid, og dermed så satt vi å spiste lunsj og så ut mot denne vulkanheimen.

Disse rismarkene i Ubud har du kanskje sett på bilder på google om du har søkt på Bali. Uansett de er faktisk enda vakrere i virkeligheten enn på bildene på Google. Det er som å gå rundt i et maleri.

Sam, sjåføren vår, var så snill og kjørte oss rundt hele dagen. Når vi alikevel var i Ubud, dro vi på besøk til bestemoren hans som bor i en Villa blandt rismarkene. Indionesere er veldig gjestfrie, imøtekommende og åpne, så var kult å se hvordan det er mulig å bo der nede.

Det siste på programmet, var tradisjonell dans foran dette tempelet. De hadde masse fine kostymer og en helt egen måte å formidle på en annen type dans jeg har sett tidligere.

Dagen ble lærerik, spennende og uforglemmelig. Jeg er så veldig takknemelig for at jeg har fått sett og gjort alt dette.

Dag 3 - Bali

Ny strand, nye muligheter. Vi hadde en morning-surf på Echo-beach, her var bølgene mye større, og vi fikk mye lengere surfs enn i Kuta. Hvis du vil prøve å surfe, dra hit. Leie av brett i to timer koster nesten ingen ting og det er super gøy, utfordrene og slitsomt. Vi tok oss en kokosnøtt som forfriskning og slappet av i noen timer før vi dro tilbake til villaen, tok en rask dusj og et kjapt skift. En liten shoppingrunde sto på agendaen, før vi dro til et spa og fikk massasje og behandlinger i 2 timer. Ingen ting er mer avslappende. Man føler seg så ren og nesten som et helt nytt menneske etter en slik belønning. Nå sto endelig middagen for tur, den ble alt for sen for to skrubbsultne nordmenn, men var verdt ventetiden når vi fikk maten for den var helt fantastisk.

Dag 2 - Bali

Vi må ha vært veldig slitene etter den lange reisen for vi sov helt til klokken tolv, noe som hvertfall ikke er vanlig for meg. Frokosten kom på døra etter en kort telefon til resturanten som tilhørte villaene. Med litt mat i magen, pakket vi sammen en strandbag, fikk ringt etter en taxi og ble kjørt ned til stranden. Mens vi snakker om taxier, på Bali og generelt i Indonesia er det ekstremt mye fake taxier. Det finnes bare et ordentlig taxi-firma i hele landet, Blue Bird Group. I disse taxiene er det taximeter og et ID-kort med fult navn på sjåføren og en bekreftelse på at vedkommende er godkjent. De taxiene som ikke er fra dette firmaet vil bare prøve å lure deg og er mye dyrere. Så du vil ikke bare være tryggere, men også spare penger. Bare et lite reisetips fra meg, om du skal til Bali.

Vi havnet på Kuta beach, ikke noe sånn veldig imponerende, men det var en strand og den var nærme og jeg fikk badet og solt meg litt! Vetle på den andre siden som blir rastløs før han rekker å legge seg ned på stranden spottet surfebrettene og ble bitt av bastillen. Han leide seg et brett og tok en surfetime med instruktør, bare for å lære litt og kjenne litt på følelsen. Bølgene var veldig korte og små uheldigvis, men han fikk det til likevel.

Butikker i alle slag lå strødd gatelangs rett ovenfor stranden, så vi tok oss en kjapp runde før vi kom forbi Jamie Oliver´s resturant på Bali. Vi var raske med å bestille bord og fant oss en taxi, det var her vi møtte Sam. Mer om han kommer, uansett han kjørte oss til villaen hvor vi dusjet og skiftet, før vi var på veien igjen. Tenk at jeg skulle få spise den beste italienske maten jeg noen gang hadde smakt her i Indonesia. Anbefales veldig hverfall. Stappmette, rullet vi tilbake til villaen.

Vi blogges :D

Reisen og Dag 1 på Bali

24.02.17 - Klokken ringte litt før fire på morgenen, godt at flyplasshotell starter frokosten sin tidlig slik at vi fikk i oss litt mat før den lange reisen skulle begynne. Tannbørsten eog mobilladere ble pakket ned i baggasjen igjen og vi var klare med boardingpass og pass til begge to. Vi ble plukket opp av en shuttlebus, som gikk dirkete fra hotellet og til flyplassen. Tror aldri jeg har satt mer pris på at ting gikk så på skinner som det gjorde denne dagen. Baggasjen ble sjekket inn lett som en plett, sikkerhetskontrollen gikk smooth og pass kontrollen slapp vi unna i første omgang fordi første stopp var København.

Så første etappe ned mot varmere strøk og ukjente eventyr var på litt over en time. I København hadde vi god tid til å kikke, ta oss en matbit og dopauser, hele 3 timer før neste avgang. Fy søren og mye fine danske design det finnes. Det er jo en ganske så stor flyplass, så vi gikk mot gaten i god tid før de startet boardingen. Det kjentes som en drøm at turen nå endelig var i gang, og at alt gikk så smertefritt etter de siste dagene med mye kaos. (les tidligere innlegg her og her) Neste etappe ned mot Singapore, 12 timers reise så bare å lene seg tilbake og slappe av. Vi fløy med Singapore Airlines, det må være et av de beste flyselskapene jeg har flydd med tror jeg, anbefales veldig.

Vell fremme på den digre flyplassen i Singapore hadde vi i underkant av 2 timer på å finne den nye gaten. Etter litt skytrain for å finne riktig terminal og en god del skritt i lange lange ganger fant vi omsider gaten og kunne sitte i noen minutter. Den siste etappen var bare på to og en halv time så den gikk veldig raskt etter den forrige på tolv timer.

Endelig var vi på Bali. Vi ble plukket opp av en av sjåførene som tilhørte villaen vår og det var så deilig at vi slapp å tenke på det når vi kom ned der etter 21 timers reise. Enda et pluss var at bilen var kald og ikke godt over 30 grader slik som været på utsiden av bilen. Jeg skal ikke klage, men det blir jo litt vell varmt når du har på joggebukser. Påveien mot villaen fikk vi se Bali fra en bilrute, men likevel var det interessant og inntrykksfult. Vi ble møtt av imøtekommende og blide fjes i resepsjonen, de ga oss nedkjølte kluter, en velkomstdrink og nøkkelen til villaen. Døren ble åpnet foran oss og vi kom inn til vårt lille paradis. Jeg var rask med å åpne kofferten og finne frem bikinien før jeg stupte utti bassenget. Jeg var så varm at jeg tror nesten det oste i det jeg traff vannet. endelig var vi her!

23.02.17-Siste sjanse

Politihuset på Grønland åpnet 08.00, så best å være tidlig ute så vi hvertfall hadde gjort vårt beste for at det ting skulle gå litt mer på skinner. Vi våknet derfor super tidlig og tok t-banen 07.00 slik at vi sto klare på utsiden litt før halv åtte. Vi ble litt små stresset da vi så det allerede da var flere enn oss der. Heldigvis under 20 stk, så vi ville hvertfall få kølapp. Fy søren og tiden går sakte når man står sånn og venter på viserne skal flytte seg. Kaldt hadde det også blitt, ettersom vi ikke hadde med oss klær for å holde varmen i vinterkulda, godt at farmor åpnet klesskapet og lånte oss ullsokker, varme gensere, votter og luer.

Endelig ble klokken åtte blank og dørene åpnet seg, vi trykket på knappen og fikk nr. 013 altså var vi ikke så langt bak i køen. Ventearealet var stort og det var vell bare flaks at vi fikk sitteplass i sofaene. Skjermene på veggen byttet ut nummer for nummer, køen gikk fremover. En forstyrrende pipelyd ga oss signal om å kikke opp på skjermen. Ikke oss enda nei, klokken gikk og ble 09.00. "PIIIP", endelig vår tur. Bort til skranke nr. 9 og forklare hvordan situasjonen var. Det så veldig mørkt ut et lite sekund, men joda med litt flaks kunne vi få laget et pass nå og få det litt senere på dagen. Håret bak ørene, opp med stolen og rak i ryggen. Da var bildet tatt, og signaturen ble skrevet med en skjelven og litt nervøs hånd. Uansett hva som skjedde nå så var det et nytt pass på vei, om det kom i dag eller om 10 dager. "Kom tilbake etter klokken 11, da skal dagens levering være klar.".

En hel haug med død-tid å ta i bruk, litt kaffe kanskje? Passer alltid bra med en kaffe, så slik ble det. En stor og god kopp kaffe pluss en bringebær-muffin. Det var lett å få høye forhåpninger der vi satt å ventet på tiden nok en gang, men vi ble enige om at vi bare burde ta minutt for minutt frem til vi satt på t-banen på vei tilbake. Uansett hva som ville skje i løpet av de neste to timene så hadde vi i allefall ikke gitt opp og vi hadde gjort vårt beste for å prøve å få orden på kaoset. Likevel klarte vi ikke å holde oss helt.. Bare en liten sjekk om det gikk noe fly samme dag eller dagen etter.

Vi tok på oss ytterjakke og votter, ruslet ut av kaféen og gikk oss en tur gatelangs. Plutselig var vi på oppdagelsesferd på Grønland, men det var akkurat som om klokken sto helt stille og nesten gikk baklengs så treigt som den gikk. Omsider ble klokken 10.55 og vi begynte å gå tilbake mot politihuset. Ny kølapp, men denne gangen i en annen kø, og enda litt mer venting. Skranke nr.12, det ble oss. Det kilte og kriblet godt i magen på vei bort. Vi sa vi skulle hente et pass og ble bedt om å gi fra oss det gamle. "Leveringen har akkurat komme, jeg skal gå å sjekke for dere om det har kommet", og damen forsvant.. Vi så på hverandre og krysset så mange fingre som vi bare klarte. Hun kom gående mot skranken igjen, med en konvolutt i hånden. De reddet turen vår, eller ihvertfall så godt det lot seg gjøre. Vi hoppet og danset av glede ned mot t-banen. Fortvilelsen ble til glede og stresset over til raske varmende hjertebank.

Tilbake i leiligheten til farmor, dro vi frem hver vår mac og prøvde å finne nye flybilletter. Vi fikk litt å drikke og fortsatte researchen, skulle vi bare gjøre det? Jupp, så var det gjort, nye billetter kjøpt. Flyet skulle gå veldig tidlig dagen etter så vi tok inn på hotell i nærheten av Gardemoen. På veien dit, stoppet vi innom søsteren til Vetle. Vi ser de ikke så ofte lenger siden de bor i Oslo, så var veldig hyggelig å få noen timer sammen. Litt pizza og is, før vi fant veien mot hotellet. Vekkeklokken ble satt på til å ringe litt før fire på morgenen, så var bare å komme seg i seng.

Resten av reisen kommer, så følg med! Vi blogges :D

22.02.17 - Den store dagen

Trodde vi i alle fall. Pakket og super klare for å reise, satte vi oss på toget klokken 12.08 fra Tønsberg på vei til Gardemoen. Tror vi begge to hadde hatt reisefeber litt for lenge, det føltes i hvertfall sånn. Vi pratet om alt vi skulle oppleve, hva vi ville se og stemningen var helt i taket. Med en hel haug med sommerfugler i magen fant vi check-in terminalen til Qatar. Det ble endelig vår tur, vi ga fra oss passene og boarding-kortene til den smilende damen i disken. "Oi skal dere helt til Bali? Så spennende.", sa hun entusiastisk.

Brått ble det smilende ansiktet alvorlig. Hun kikket opp fra pc´en og så på oss, tok av seg brillene og ristet på hodet. Vi så på hverandre du og jeg, "Hva skal nå dette bety?". Så kom beskjeden ingen av oss var forbredt på "Jeg kan desverre ikke sende dere ned uten at passet er gyldig i minst 6 måneder etter hjemreise dato..". Det svartnet for oss begge to, alt kjentes tomt og håpløst. Vi ble tafatte begge to, og lengere i maska en noen gang før. Det er heldigvis en bitteliten politistasjon på flyplassen som vi ble anbefalt å gå ned til. Hva skulle vi gjøre nå? Hvordan får vi tak i nødpass? Virker egentlig nødpass i Indonesia? Vi måtte gi det et førsøk i allefall. Dermed ringte vi inn til den Indonesiske-ambasaden for å få noen svar. Ikke nok med at det ene passet ikke var gyldig lenge nok, men med nødpass MÅ man ha visum og det tar to dager å få. Så da røyk det loddet også.. Det var i dette øyeblikket vi innså at vi ikke kom til å komme oss med på flyet som gikk 17.05.

Vi kom i kontakt med Qatar-service-disken for å prøve å booke om flighten, det var jo ikke mulig siden vi allerede hadde sjekket inn. Stresset hopet seg opp innvendig, og alt føltes som et evig kaos som aldri ville stoppe. Etter en lang samtale med booking-selskapet og en del løping frem og tilbake på flyplassen, var det eneste vi hadde oppnådd å avbestille flybillettene. Fortsatt veldig målløse og forvirrede samlet vi sammen tingene våre litt unna skranken. Det har aldri vært tyngere å flytte føttene, og jeg har aldri tenkt at jeg skulle sitte på gulvet i en time på flyplassen, men det gjorde vi. Ingen av oss sa noe særlig, ikke tror jeg vi klarte å tenke så mye heller. Det eneste som kan lette litt på en så trykt og kjedelig situasjon er å spise, så får man i hvertfall i seg litt ny energi. Så det gjorde vi.

Telefonene ble brukt flittig for å prøve å finne ut av noe lurt. Alle foreldre ble ringt for å finne gode råd. Det beste rådet, og vårt siste håp var politihuset på Grønland inne i Oslo. Der skulle det være mulig å få utstedt pass på en dag. Det blir utdelt 100 drop-in biletter, så det gjaldt vell bare å være tidlig ute dagen etter. En siste telefon, den gikk til min farmor som bor i Oslo. "Hei du, pappa sa at du har husmorferie og er alene. Vi lurer derfor på om du vil ha overnattings-besøk?". Dere kjenner besteforeldre, de sier aldri nei til spontan-besøk. Så dermed tok vi inn på det beste hotellet jeg vet om i Oslo, mine besteforeldres leilighet. Vi fikk i oss litt ordentlig mat og ble sittende oppe og pratet med farmor. Konklusjonen for dagen ble at det absloutt ikke var vår dag, og at dagen etter måtte gå i hvertfall litt i vår retning.

(Fortsettelsen kommer i morgen)

21.02.17-Dagen før dagen

Tenk at jeg reiser i morgen. Jeg gleder meg så veldig, blir så bra. Dagen i dag har gått til pakking og til å få litt oversikt. Vi har så mange ting vi har lyst til å gjøre og se på Bali, så har vært fint å få litt mer kontroll på det hele. Tror vell egentlig ikke det er så mye mer å si, om ikke du har noen spørmål?

20.02.17

Processed with VSCO with f2 preset

Våknet. Slumra. Dro meg i senga. Kledde på meg koseklær og tøfler. Gikk ned. Satte på ovnen. Gikk opp. Vekket hunden. Vi gikk morgen tur. Frokost på oss begge to. Fikk besøk. Nora. Pakkingen ble påbegynt. Pratet. Lo. God klem og hade. Kjørte bil. Gikk. Møtte Frida. Apoteket. Piller og plaster i boks. Prøving. Mer prating. Mer latter. Kikking. Bytur. Café. Latté og kardemommebolle. Juice. God samtale. Interiørbutikker. Ny god klem og hade.

Gikk. Kjørte. Skiftet. Koste hunden. Jobb. Klokken 23.20, endelig hjemme. Tannpuss. Senga. God natt!

No internet, no blog.

Hei og hopp. Har vært stille her i helgen. Ingen lyd fra meg og ingen lyd fra deg, men det er vell en sammenheng. Jeg har vært på hytta i helgen. det vil si ikke innlagt vann, og definitivt ikke internett. Så dermed ble det ingen blogg fra verken fredag, løordag eller søndag. Pytt sann, sånn måtte det bare bli. Jeg kunne jo forsovidt laget noen innlegg på forhånd, men det rakk jeg ikke..

Jeg er så utrolig heldig at jeg fikk sesongkort på geilo til jul av mamma, så vi har stått på ski der både på lørdag og på søndag. Tenk å bare suse nedover bakken, solen skinner bak deg og du har fult fokus nedover. Åh, jeg elsker det, svisj, svosj, pene rene skjær på skiene. Selvom det er veldig gøy, så blir man også veldig sliten. Fysisk sliten pluss at man blir sliten på en helt annen måte av å være ute hele dagen. På lørdagen så stoppet den ene stolheisen, og tror du ikke jeg og mamma satt i den eller? Jo det gjorde vi, vi ble sittende der i 2 timer, det ble satt i gang redningsaksjon og nesten hele bemanningen i annlegget sto på. Vi forsto etter hvert at vi kom til å bli de siste som kom ned. Vi ble kalde og det var litt vanskelig å holde motet oppe med to kjempe skruer ved siden av oss.. Jo kaldere jeg ble jo mer irritert ble jeg på de, haha typisk meg. Mamma med høydeskrekk hadde roet seg med at vi skulle bli reddet ned, og gledet seg nesten litt til å få på seg redningsselen og å hoppe utfor. Dette ble jo ikke senarioet, da de fikk start på heisen når det bare var 3 stoler foran oss, for det var vår tur. Var veldig godt å komme inn i varmestua og solbærtoddy har aldri smakt bedre. Veldig kjedelig å bruke to timer på noe sånt, men fy søren for en jobb redningsmannskapet gjorde. De var super raske med å komme i gang, og effektive med å få så mange som mulig ned så raskt som mulig. Jg er veldig imponert over hvor god rutinen var på det der. Er første gang jeg er med på noe sånt, og har jo stått på ski siden jeg var 5 år så jeg har vell bare vært super heldig!

Søndagen var helt fantastisk, solen tittet frem, heisen stoppet ikke og det var fantastiske forhold i bakkene. Pluss at jeg fikk kakao med krem og snurrebolle på Toppen Kafè (hvis du står på ski på Geilo, Vestlia, ta kakaoen der for det er den beste kakaoen og bollene er hjemmelaget). Jeg dro hjem i går, men mamma og broren min er der oppe fortsatt. Så i går kveld fikk jeg smalet sammen alt av sommerklær, sko osv., ulempen med å ha to hus, du har også to klesskap. Men nå er alt samlet og jeg er klar for å starte å pakke.

Vi blogges senere i dag!

16.02.17

Klokken ringte. Jeg stoppet den. Sovnet igjen, og hadde ingen backup alarm. Ble vekket 25 minutter før jeg startet på jobb. Skulle skynde meg ut for å sette på bilen så den var ferdig varmet opp. Whoops, det var jo speil blankt, ble gående som en 90-åring for ikke å ramle. Inn igjen. Frokosten ble slukt i en fei og fikk så vidt tid til å lage meg matpakke. Når jeg var på vei ut døren igjen sier pappa til en alt for stressa meg "Kjør forsiktig nå, er ingen som takker deg hvis du kræsjer. Bedre å komme 2 minutter for sent.". Det roet seg inni meg. Alt støy og kaos forsvant. Følelsen av at jeg hadde glemt noe ble bare borte. Utrolig nok rakk jeg jobb med to minutters god margin. Er greit med litt flaks i livet.

Etter jobb, dro jeg i butikken og handlet inn til potet- og purresuppe (super godt, kan anbefales), pluss at jeg fikk rotet rundt i skuffer og skap og til min store glede så fant jeg alt av kamerautsyret mitt! Da jeg omsider kom meg hjem laget jeg middag til familien min. Mmm så deilig, jeg tror jeg elsker middag. I skrivende stund er jeg på vei inn i treningstøy. Før jeg skal ha en liten økt, for å få i gang kroppen litt. Gleder meg, er førtse trening siden forrige uke på grunn av ørebetennelsen jeg har hatt.. Så det blir super deilig å trene. I kveld kommer Vetle, så da blir denne dagen også bra da. Til tross for forsovelse og en hektisk arbeidsdag.

February to do list

Til tross for at vi nå er midt i måneden, så skal det jo også sies at bloggen ble opprettet for ca. 48 timer siden, så er dette en greie jeg tenkte jeg skulle gjøre i starten av en måned. Så nedenfor skriver jeg ned en haug med ting jeg gjerne vil få gjort i løpet av måneden. Kommer nok ikke til å rekke å komme gjennom alt, men det er verdt et forsøk. Høres det bra ut? Det blir som en liten teaser for hva som kommer fremover i tid, så kan jo du som leser ha noe å se frem til og vite litt om hva som er i vente. Kommer nok ikke til å skrive om hver eneste ting, men hjelper meg litt også til å huske på hva som hadde vært kult å skrive om.

Processed with VSCO with f2 preset

Jeg vil:

• Reise til bali
  • Passe på at alle rundt meg har det bra
  • Rydde i begge klesskapene mine
  • Gå på kino
  • Stå på ski
  • Dra på hytta
  • Shoppe mindre
  • Smake på ny mat
  • Lage mengder smoothies
  • Trene 3 ganger i uka
  • Ha det ryddigere rundt meg
  • Skryte av meg selv, til meg selv
  • Ha inspirasjon i livet
  • Stå opp 5 minutter før

Er dette interessant å lese om? Har du evt noen forslag til hva jeg kan skrive om, som du vil lese om, let me know! Vi blogges :D Må bare beklage for dårlig bildekvalitet nå i første omgang, jeg har rotet bort lader og den linsa jeg gjerne vil bruke.. Så vær tolomodig, det blir bedre. For er ikke bra nok med Iphone-kamera, enten så får dett gjøres ordentlig eller så må det droppes. Så jeg velger å gjøre det ordentlig!

Valentines - 14.02.17

Først en lang dag på jobb. med dette tette øret kan jeg love dere at man blir sliten av å konsentrere seg for å prøve å høre hva alle sier, og å få med seg riktige beskjeder. Så var veldig godt å komme hjem til tøfler og koseklær. Vetle og jeg hadde på forhånd bestemt oss for å ikke dra ut å spise (han er alt for snill og tar meg med ut å spise ganske ofte, med andre ord vi bruker litt for mye penger på mat), eller å dra på kino. Så for å ikke bruke masse penger nå rett før vi skal på tur, laget vi heller mat sammen hos meg, så på film, lo masse og bare var sammen. For det er det som er det viktigste til slutt at vi er sammen og trives i hverandres selskap, at vi lytter og kan prate om alt.

Det er vår fjerde Valentines sammen. Tenkt at man kan ha det så bra med noen at det ikke kan beskrives med ord. At man selv etter tre og et halvt år får sommerfugler i magen av å se hverandre. Jeg er så heldig som får kalle deg for min, min kjæreste og aller bestevenn. Tenk på alle de menneskene som eksisterer på jorden og av alle de menneskene så valgte du meg, akkurat meg.

Vi blogges senere i kveld!

Hvor skal vi nå?

God ettermiddag. Ja, hvor skal vi nå? Jeg og Vetle (kjæresten), skal ut å reise om under en og en halv uke. Vi gleder oss vilt til varme, sol og strand. Blir garantert en deilig ferie og opplevelse. Klarer du å gjette hvor vi skal utifra bildene? Kan komme med to små hint om at det ligger i Asia og at det ligger på topp 10-varmeste steder i verden akkurat nå.

DCIM\101GOPRO

Jeg sitter nemelig nå å planlegger litt hva vi skal gjøre, hva ting koster og hva vi skal ha med oss. Selvom det er litt slitsomt ettersom jeg fikk ørebetennelse natt til lørdag. Fy søren så vondt det gjør. Har slitt masse med det som barn, men hadde helt glemt hvor vondt det gjør. Heldigvis er det over til vi skal reise. Tenkte jeg skulle lage et innlegg med pakkeliste og konkret hva vi skal gjøre, se og oppleve. Over er det hvertfall litt hint og inspirasjon for vår egen del. Vetle har aldri vært i Asia så blir ekstra spennende for han. Selv har jeg vært i Thailand to ganger og på Sri Lanka. Elsker Asia ettersom det er så billig å være der, menneskene er så åpne på en helt annen måte enn her i norden og de er også super service-innstilte. Nå glemte jeg nesten å si, det beste med Asia er jo maten! Ah, som jeg elsker asiatisk mat. Er så godt å ha noe å se frem til når det er kaldt og mørkt ute. Tross det er ingen ting som er så vakkert som Norge i sin vinterfrakk. Det nydelig lyset og den kritt hvite snøen. Har du vært ute å reist i det siste, evt hvor?

<a href="https://www.bloglovin.com/blog/18491539/?claim=rmmt4ct5q8d">Follow my blog with Bloglovin</a>

13.02.17

Hei du der ute som har kommet deg inn på min helt nye blogg, velkommen skal du være. Jeg lå i sengen min i går kveld og tenke. Som vanlig ble tankene slengt ut i alle retninger og jeg kom plutselig på bloggen jeg hadde for 3 år siden. "Kanskje jeg skal starte opp igjen", "Hvorfor sletten jeg den gamle bloggen egentlig?", "Hva med å gjøre det bare fordi det er gøy?". For det er jo gøy å bare skrible ned tanker og syn på ting her i livet. Dele med omverdenen hvordan hverdagen plutselig kan bli til en fest, og at hver eneste dag er et nytt eventyr.

Jeg vil også punktere at dette ikke blir noen moteblogg, men heller en et sted hvor jeg kan slenge ut bilder jeg har tatt selv og liker godt eller skrive ned meninger og tanker om ting. Så jeg vil ønske alle en god start på uka og velkommen med på min reise gjennom livet. Bloggen er fortsatt litt under konstruksjon så vær tolmodig, alt er snart helt klart.

Er bare å ta kontakt om du har noen spørsmål :)

Les mer i arkivet » Mars 2017 » Februar 2017
Follow
legg meg til som venn

Her kan du skrive det du vil :-)