Playa de Malaga

Vår siste dag i Malga.. Er vell ikke så mye å fortlle om dagen, sol, strand og bading. Dere skjønner regla, en veldig lat dag. Akkurat som de andre dagene her nede. Litt dritt å bruke tid på å pakke sammen koffertene osv., men det er jo absolutt nødvendig når vi skal sette oss i taxien mot flyplassen halv seks i morgen tidlig. Er også snart klart for middag, så er bare å få på seg fillene og hive seg rundt. Vi blogges <3

#mote #fashion #newin #vintage #familie #venner #kjærlighet #ferie #natur #bilder #foto #mat #oppskrift #helse #trening

Flowers n velur

Hvor fint lys i en super fin gate. Perfekt til outfit-bilder. Har funnet verdens fineste velour-kjole med så fine broderier. En absolutt ny favoritt. Vi var ute å spiste på en super koselig spansk-resturant i går og det var så god mat. I dag er desverre siste dagen med strand, så vi er på vei ut på døra nå for å finne solsengene. God søndag, vi blogges <3

#outfit #mote #mat #oppskrift #helse #trening #venner #familie #kjærlighet #klær #newin #foto #natur #ferie

A bikini a day

Gjett hva! Vi har vært på stranden i dag også. Solsengene har da også selvfølgelig blitt brukt flittig og enda en bikini har fått luftet seg ut av kofferten. En av oss har blitt litt solbrent og lunsjen ble bestilt ned på stranden. Det er så utrolig deilig og bekymringsfritt dette ferielivet. Is hver dag og bølgeskvulp i bakgrunnen og gode bøker. Nå er vi på vei ut for å spise middag, håper din lørdag har vært like fin som min. Vi blogges <3

#mote #newin #fashion #bikini #strand #ferie #mat #oppskrift #helse #trening #familie #venner #foto #natur #trening

Gårsdagen aftenkjole

I går kveld fant vi verdens søteste lille smug, og man kan rett og slett ikke unngå å ta bilder når veien er så fine som denne. Vi spiste middag på en søt italiensk resturant og kosa oss sikkelig. For å snakke litt mer om mat så er akkurat frokosten hivd i sluket og vi er klare for ny dag på stranden! Vi blogges <3

#mote #fashion #kjole #newin #shopping #middag #mat #helse #trening #ferie #reise #foto #natur #familie #venner #kjærlighet

Tropical way of life

Papegøyene har flydd fra palme til palme i hele dag. Vi har ligget godt planta på solsengene eller badet. Har badet så mye at jeg ikke har tellingen på hvor mange ganger vi har badet. Har vært en helt fantastisk deilig dag. Jeg har fått spist favoritt isen min fra Spania og ligget på verdens fineste flytemadrass. Nå er vi på vei ut for litt gatevandring og middag. God helg <3

#ferie #bilder #palme #mat #helse #oppskrift #trening #mote #bok #fashion #familie #venner #kjærlighet #natur

Palms

God morgen fra Malaga! Vi har akkurat spist ferdig frokosten og holder nå på å slenge sammen strandveskene for å komme oss til stranda. Ønsker deg en fantastisk fredag og god helg <3

#mote #fashion #outfit #klær #newin #ferie #eise #mat #oppskrift #helse #trening #familie #venner #kjæreste #kjærlighet #sko #foto #natur

Beach-hang

Sol, varme, bading og solkrem på steder du kanskje glemmer hjemme i Norge. I går natt landet vi i Malaga, og vi er på jentetur. Nokså slitne og trøtte havnet vi rett i seng i leiligheten vi har leid. Den er super fin og egentlig finere i virkeligheten enn på bildene på AirBnb. Etter en god nattesøvn, våknet vi opp for å handle inn til frokost. Er jo så spennende å handle mat i utlandet, alle de gode råvarene og billige prisene gjør det jo gøy. Etter en god frokst, ble strandveskene slengt sammen og vi spaserte nedover mot palmene og havet. Madeleine, Frida og jeg fant oss solsenger som vi fikk planta de bleike kroppene våre på. Har alltid tenkt at sånn typisk badeferie ikke er helt for meg, men er jo veldig deilig å bare ligge helt stille og ikke gjøre noe som helst. Har kost meg masse i dag, spist mat, solt meg, bada og smørt meg med solkrem. Vi blogges <3

#ferie #Spania #badeferie #mat #oppskrift #helse #trening #mote #fashion #familie #venner #kjærlighet #foto #bilder

Party part 2

Tenk at i går har jeg vært på jorden i 20 år. I går var dagen. Tenk at jeg var så helldig å få feire med familien min. Jeg ble vekket på sengen med kake og presanger av mamma og Jacob. Vi hadde en veldig hyggelig dag, med sol og bading, før jeg fikk gjester klokken seks. Reker, masse kaker og kveldsbad med mange av de jeg er så glad i.

Nå er jeg i full sving med å pakke, før jeg reiser på jentetur til Malaga. Gleder meg sånn! Vi blogges <3

#mote #feiring #bursdag #kake #reker #oppskrift #mat #helse #trening #familie #venner #foto #bade #idrett #reise #ferie

My Bollywood

Hvis ikke jeg har de fineste vennene så vet ikke jeg. I går feiret jeg 20-års dagen min, litt på forskudd. Jeg måtte finne en anledning til å få brukt sarien jeg kjøpte på Sri Lanka, så dermed havnet vi plutselig i Bollywood her i Tønsberg. Det var super gøy, kostymefest blir jo gøy. Alle hadde pyntet seg så fint og jeg tror ikke jeg får beskrevet med ord hvor hyggelig jeg alltid har det med alle disse fantastiske menneskene. Jeg er heldig som har dere, tusen takk for at akkurat dere er mine venner. Mulig det kommer en bilde-serie til, for ble så mange fine bilder. Ikke akkurat vanskelig å ta bilder når lyset er helt magisk og det var 26 grader til nesten klokken ti. Vi blogges <3

#mote #fashion #outfit #klær #bursdag #fest #kake #oppskrift #mat #helse #trening #reise #religion #Foto #bilder #natur #sommer

Ski i Juli

Ja det stemmer, vi har stått på ski i Juli! I går var vi på Folgefonna og der har de skisenteret åpent hele sommeren. Hvor kult er ikke det? Det er den rareste sommer aktiviteten jeg noen gang har vært med på, men også den kuleste og morsomste. Det er hvertfall et sommerminne jeg aldri kommer til å glemme.

På vei nedover i går ble det en liten endring i planen. Planen var egentlig å dra på hytta på Imingfjell, men vi ombestemte oss da vi så værmeldingen og reiste hjemover istedenfor. Så i dag er det fult fokus på bursdagsfeiringen min. Jeg får besøk av Dina og Henrik i kveld og det er mye som skal ordnes før morgen dagen. Ha en super lørdag! Vi blogges <3

Waterfalls

Smale veier, sauer og kuer i veien, veier du ikke fatter har blitt laget. På slike veier har vi vært mye på i løpet av turen vår. For at timene skal gå litt fortere har vi hatt ting å stoppe for flere steder. Blandt annet de to fossene over her. Det som også er så fint er jo at det er en opplevelse i seg selv å bare kikke ut av bilvinduet. Vi har fått sett så mange steder og så mye fin natur langs veien at du vil ikke tro det. Bildene mine klarer heller ikke å vise det, desverre. Det sitter igjen i hodet, og de bildene er beklagelig litt vanskelig å fremkalle.. God helg! Vi blogges <3

#bilder #fotografering #mote #natur #ferie #reise #båt #fjord #mat #helse #trening #oppskrift

Preikestolen

Strålende sol, 21 grader og vindstille. Gårsdagen kunne ikke blitt bedre. Vi gikk opp Preikestolen i går og var såå heldige med været. Tenk at vi vant i vær-lotteriet. Ren flaks. Om du har vurdert å gå opp dit, slutt å nøle! Bare pakk en bag og kom deg på tur. Maken til utsikt og majestetisk natur. Vi er veldig heldige som har noe så spektakulært her i landet vårt. Det var selvfølgelig en del mennesker i løypa og på toppen, men det må man nesten regne med på et slikt landemerke. Det er en tur alle kan mestre og jeg lover det er verdt det når man kommer på toppen! GOD TUR! Vi blogges <3

#natur #tur #trening #helse #liveterbestute #mat #oppskrift #mote #musikk #bilder #foto #reise #opplevelse

Zebra stripes

Norges sydligste punkt

Lindesnes, de har Norges eldste fyr, har ekstreme vær forhold og er det sydligste punktet i det lang strakte landet vårt. Vi stoppet der på veien mot Stavanger. Det er vell hva man kaller verdens ende. Du ser bare utover havet og det går bare ut i evigheten. Vinden tar sikkelig tak og jeg tør påstå at det kan være sikkelig værhardt der ute, men fy søren for et flott sted.

Vi stoppet også innom Flekkefjord, en super koselig by med masse fine, gamle, hvite trehus. Lunsjstoppet i går ble langs en brygge, med fantastisk utsikt og strålende sol (bilder kommer). Vi blogges! <3

#ferie #norge #roadtrip #familie #venner #opplevelse #natur #fotografi #mat #oppskrift #helse #trening #båt

Roadtrip

Ikke glem alt det fine du har her hjemme. Den fantastiske naturen, hyggelige byer og et kjent språk. I år er jeg og familien på roatrip i Norge. Vi startet sydover fra Tønsberg i går. Vi stoppet innom Arendal før vi kom til Kristiansand og hotellet. Sørlandsbyene er jo så sjarmerende og koselige, pluss at mamma jobber masse her nede, så var veldig hyggelig å se hvor hun tilbringer mye tid. Det er første gang vi gjør noe sånt som dette og så langt liker jeg det veldig godt. Er så mye man ikke får sett i sitt eget land og det er jo fint å benytte seg av alt turistene er her for som vi glemmer at er rett foran nesa på oss. Nyt det fine været om solen skinner hos deg og ha en super fin sommerdag!

Slottsfjell 2017

Processed with VSCO with f2 preset

Alt er love. Vennskap, musikk, dans og hygge. Fy søren å heldig jeg er som har mulighet til å ha det så gøy og koselig på bare en dag. Det er første gang på fem år at jeg ikke har festivalpass, men bare var på en dag. På en måte var det litt deilig å ikke være så sliten som jeg har vært tidligere etter festivalen, men også litt kjedlig å ha gått glipp av så mange av artistene. Ble uansett en fantastisk dag, etter min siste vakt på Rema før studiene venter rett rundt hjørnet. Først litt ferie og å få senket skuldrene helt. Har du vært eller skal du på festival i sommer? Hvilken? Noe å anbefale?

#sommer #festival #musikk #dans #venner #vennskap #kjæreste #love #mote #fashion #ferie #reise #opplevelse #mat #oppskrift #helse #trening

I`m back

Sto hun opp fra de døde? Hvorfor ble det så stille på bloggen? Hva har tiden hennes vært fylt opp med? Kommer hun tilbake? Spørsmålene ingen har stilt, bortsett fra meg selv akkurat nå. For ja de tre siste ukene har denne bloggen vært så og si stillestående. Jeg har jobbet stort sett hver dag 8 timer av gangen så har vært hektisk, og har dermed benyttet de få fridagene til å bare la hode få hvile. Dethar jo heller ikke vært så mye å skrive om fordi jeg vil tro de fleste er ganske enige i at tre uker med jobb-oppsumering dag inn og dag ut ikke er spesielt gøy å lese om. Kunne kanskje blitt litt flinkere til å skrive om de hyggelige stundene før og etter jobb med venninner, familie eller kjæreste, men så ble det altså ikke.. Nok om mitt fravær. Nå fremover har jeg så mye gøy å se frem til, pluss at jeg gleder meg masse til å dele det her på bloggen. Det kommer reiser, bursdager, opplevelser, flyting og studietid. Håper du vil være med på reisen etter mitt fravær. Er det noe du vil jeg skal skrive om, eller du lurer på, hiv deg over kommentarfeltet og skriv det du har på hjertet! Ha en fantastisk uke!

#mote #reise #venner #familie #ferie #mat #oppskrift #bakst #kjole #kjæreste #kjærlighet #trening #helse #båt #hverdag #fotogarfi #bilde #fremtiden #blogg #bok #opplevelse #musikk #festival #sommer

Les mer i arkivet » Juli 2017 » Juni 2017 » Mai 2017
Follow
legg meg til som venn

Her kan du skrive det du vil :-)